windmolen van boven

Jouw energiecontract opzeggen?

We vinden het jammer dat je weggaat

Maar wij helpen je graag het zo goed mogelijk te regelen. Op deze pagina lees je daarom precies hoe je het contract met ons kunt beëindigen en waar je rekening mee moet houden. Onaangename verrassingen voorkomen we namelijk graag. Zolang je klant bent, maar ook als je vertrekt. Je kunt jouw contract telefonisch opzeggen via 088 444 66 22. Houd er wel rekening mee dat wij soms wel een boete (opzegvergoeding) in rekening brengen als je de overeenkomst beëindigt vóór de einddatum die we samen hebben afgesproken. 

Benaderd met een ander aanbod?

Regelmatig bellen er klanten die zijn benaderd met een aanbieding. Soms blijkt dit echt interessant en kan je jouw energiekosten verlagen, maar niet altijd. Wil je zeker weten of overstappen verstandig is? Bel ons en we zoeken het meteen voor je uit. Onze klantenservice is op werkdagen van 8.00 uur tot 18.00 uur bereikbaar via  088 444 66 22.

Image

Overstappen naar een andere energieleverancier

Stap je over naar een andere energieleverancier, dan zegt die het energiecontract bij ons op. Je hoeft dus niets te doen. Twijfel je of overstappen wel verstandig is? Neem dan contact op met een van onze collega’s van de klantenservice. Dan weet je zeker of het nieuwe aanbod een goede keuze is. Onze collega's van de klantenservice zijn op werkdagen van 8.00 uur tot 18.00 uur bereikbaar via 088 444 66 22 en:

  • leggen je uit wat de overstap (financieel) voor je betekent en kijken of je écht voordeliger uit bent;
  • controleren of je ons een boete (opzegvergoeding) moet betalen;
  • horen graag wat wij kunnen verbeteren aan onze dienstverlening.

Veel gestelde vragen over het opzeggen van een contract