windmolen van boven

We vinden het jammer dat je weggaat

Maar wij helpen je graag het zo goed mogelijk te regelen. Op deze pagina lees je daarom precies hoe je het contract met ons kunt beëindigen en waar je rekening mee moet houden. Onaangename verrassingen voorkomen we namelijk graag. Zolang je klant bent, maar ook als je vertrekt. Je kunt jouw contract telefonisch opzeggen via 088 - 444 66 25. Houd er wel rekening mee dat wij soms wel een boete (opzegvergoeding) in rekening brengen als je de overeenkomst beëindigt vóór de einddatum die we samen hebben afgesproken.

Benaderd met een ander aanbod?

Regelmatig bellen klanten ons die zijn benaderd met een aanbieding van een andere energieleverancier. Soms blijkt dit echt interessant en kan je jouw energiekosten verlagen, maar niet altijd. In deze video geven we je 5 tips zodat je eenvoudig kunt beoordelen of het aanbod echt de moeite waard is.

Overstappen naar een andere energieleverancier

Stap je over naar een andere energieleverancier, dan zegt die het energiecontract bij ons op. Je hoeft dus niets te doen. Twijfel je of overstappen wel verstandig is? Neem dan contact op met een van onze collega’s van de Klantenservice. Dan weet je zeker of het nieuwe aanbod een goede keuze is. Wij zijn op werkdagen bereikbaar via 088 - 444 66 25 en:

  • leggen je uit wat de overstap (financieel) voor je betekent en kijken of je écht voordeliger uit bent
  • controleren of je ons een boete (opzegvergoeding) moet betalen
  • horen graag wat wij kunnen verbeteren aan onze dienstverlening

Naar de Klantenservice

Veelgestelde vragen over het opzeggen van een contract