Klantenservice ENGIE

Waar kunnen wij je mee helpen?

Bekijk de veelgestelde vragen of neem contact met ons op. We helpen je graag op weg.

Stel hieronder je vraag of kies het onderwerp waar je vraag over gaat. Onze virtuele assistent helpt je graag verder. Heb je geen antwoord kunnen vinden op jouw vraag? Neem dan persoonlijk contact met ons op. We zijn op werkdagen van 09.00 tot 17.00 uur bereikbaar.

Wat te doen nu de tarieven zo hard stijgen?

De onzekerheid op de energiemarkt is op dit moment groot, zeker ook vanwege de situatie in Rusland en Oekraïne. Op dit moment adviseren wij je om even af te wachten. Heb je een vast contract dat nog even loopt, dan verandert er voor jou niks. Heb je een variabel contract, dan informeren wij jou ruim op tijd over de nieuwe tarieven. Op onze speciale informatiepagina leggen we je uit waardoor de prijzen zo zijn gaan stijgen en geven we je advies wat je zelf kunt doen. Heb je problemen met het betalen van je energierekening? Op deze pagina vertellen we je wat je kunt doen.

Lees meer over de stijgende tarieven

Regel digitaal je energiezaken

Je regelt eenvoudig zelf al je energiezaken via de ENGIE-app en MijnENGIE. Zo krijg je inzicht in je verbruik en kosten, maar regel je ook praktische zaken zoals het aanpassen van je termijnbedrag of het doorgeven van een verhuizing.  24 uur per dag, 7 dagen per week.

Download de app
Grip op je energie met de ENGIE-app

Zelf een review delen

Bij ENGIE werken wij er iedere dag aan om voor onze klanten de best mogelijke ervaring te creëren. Dit gaat in de meeste gevallen goed en daarom zijn onze klanten zeer tevreden. Ben je ook tevreden of heb je juist een minder goede ervaring gehad? Deel ook dan jouw review met ons.

Deel jouw ervaring
Feedback Company