
We helpen je graag verder
Inlogproblemen?
Bekijk hier een uitgebreid stappenplan
Sinds begin april heeft ENGIE een nieuw facturatiesysteem. Dat is goed nieuws, want met dit systeem zijn we voorbereid op de toekomst en kunnen wij onze klanten nog beter helpen. Naast dit nieuwe facturatiesysteem hebben wij sinds 8 april ook een nieuw inlogsysteem voor de app en MijnENGIE. Dit systeem is veiliger dan ons oude systeem, maar het werkt wel iets anders. Op deze pagina lopen we er graag samen met jou doorheen.
Inloggen
Wil je voor de eerste keer sinds 8 april inloggen in de app of MijnENGIE? Dan moet je een aantal stappen doorlopen om jouw account te koppelen met ons nieuwe systeem. We hebben de stappen op een rij gezet.
Wachtwoord vergeten via MijnENGIE
Ben je je wachtwoord vergeten? Geen probleem. Je kan op twee manieren een nieuw wachtwoord aanmaken: via onze app en MijnENGIE. Volg de volgende stappen om een nieuw wachtwoord aan te maken via MijnENGIE.
Wachtwoord vergeten via de app
Wil je inloggen in de app? Volg dan onderstaande stappen om een nieuw wachtwoord aan te maken.
Toestemming geven
Om je zo goed mogelijk inzicht te geven in je verbruik, hebben we jouw meterstanden nodig. Heb je een slimme meter en zie je een van onderstaande schermen? Door te tikken op “Ik ga akkoord” geef je ons toestemming om jouw slimme meter op afstand uit te lezen.
Browserupdate aangeraden
Je browser wordt niet meer ondersteund. Gebruik Edge, Safari, FireFox of Chrome om Engie optimaal te kunnen gebruiken.