Image

Klachten en complimenten

Welk cijfer zou jij ENGIE geven?

Onze klanten beoordelen ons gemiddeld met een 8,5 . Een mooie score, maar we willen meer. Ons doel: een 10! Wij horen het dus graag als je blij met ons bent, maar ook als je niet tevreden bent. Complimenten én klachten zijn hartstikke welkom! Zo weten wij wat we moeten blijven doen en wat beter kan. Niet alleen voor jou, maar voor alle klanten. Alvast bedankt voor jouw compliment of klacht!

Klant van ENGIE met een compliment? Superleuk om te horen!

Iedere dag zijn we bezig met jouw energiezaken en werken we aan het verbeteren van onze service. Wij vinden het dus erg leuk om te horen dat je blij met ons bent. Dat bewijst namelijk dat wij met de juiste dingen bezig zijn. En daar krijgen wij positieve energie van!

Maak ons blij met een compliment

Klant van ENGIE met klachten? Die lossen wij op!

Wij doen ons best om jou zo goed mogelijk te helpen en staan altijd voor je klaar. Toch kan het gebeuren dat je je niet goed geholpen voelt of dat iets anders is gegaan dan je had verwacht. Laat het ons weten. Dan lossen we het snel samen op! 

De collega’s van onze Klantenservice doen er alles aan om jouw klacht goed én snel af te handelen. Het is wel belangrijk dat wij de juiste informatie hebben en precies weten waar je klacht over gaat. En we willen graag weten hoe wij contact met jou kunnen opnemen om je op de hoogte te houden. Als klant kan je jouw klacht online doorgeven. Liever persoonlijk contact? Bel ons dan op werkdagen van 8.00 tot 18.00 uur via 088 444 66 66.

Geef jouw klacht aan ons door
Image

Wat doet ENGIE met klachten?

Met alle klachten over ENGIE die bij ons binnenkomen, gaan wij aan de slag. We registreren ze en bekijken hoe ze opgelost kunnen worden. Veel klachten lossen we direct op, maar soms hebben we iets meer tijd nodig. We zorgen er echter altijd voor dat jouw klacht binnen 2 weken afgehandeld is.

Heeft ENGIE jouw klachten niet opgelost of ben je niet tevreden met de oplossing?

Wij zijn pas blij als je écht tevreden bent en niet met een vervelend gevoel blijf zitten. Daarom hoort de manager van onze klantenservice, Peter van Dijk, het heel graag als jouw klacht niet naar tevredenheid is opgelost. Stuur ENGIE jouw klachten en wij nemen contact met je op om tot een oplossing te komen.

ENGIE Nederland Retail
t.a.v. Peter van Dijk
Postbus 10087
8000 GB Zwolle

Omdat wij uitstekende kwaliteit en service zo belangrijk vinden, is ENGIE ook aangesloten bij de Geschillencommissie Energie. Dit is een externe en onafhankelijke instantie die een bindende uitspraak doet over de klacht als wij er samen niet uitkomen. Als je vindt dat wij jouw klacht niet naar tevredenheid hebben opgelost, kunt je jouw klacht ook aanhangig maken bij de Geschillencommissie.