Image

Verhuizen naar een nieuw pand

Verhuizing doorgeven

Als bestaande klant geef je een verhuizing snel en eenvoudig door via MijnENGIE. Je doet dit op de pagina Gegevens. Wij zorgen ervoor dat het energiecontract op de juiste datum meeverhuist naar het nieuwe adres. Je energiecontract verhuist dus gewoon mee.

Succes met de verhuizing en hopelijk bevalt je nieuwe pand goed!

Verhuizing doorgeven in MijnENGIE

Extra aansluiting toevoegen

Heb je al een pand en komt daar een ander pand bij? Dan kunnen wij een tweede adres toevoegen aan je contract. Mocht 1 van beide adressen (tijdelijk) niet gebruikt worden, dan kunnen we het termijnbedrag hiervoor aanpassen. Dat voorkomt onnodig hoge lasten. Wij berekenen graag voor je welk termijnbedrag het best bij je past. Je kunt ons elke werkdag tussen 08:00 en 18:00 bellen via 088 - 444 66 50.

Tijdelijk energie ontvangen op 2 locaties
Soms zijn er 2 energiecontracten tegelijk nodig. Bij een verhuizing bijvoorbeeld. Dat is geen probleem. Er geldt dan voor beide adressen een termijnbedrag. Staat 1 van de adressen al leeg? Dan kan verlaging van het termijnbedrag hier ook handig zijn.

Veelgestelde vragen over verhuizen

Hulp nodig?

Is er iets mis gegaan bij het doorgeven van de verhuizing of heb je hulp nodig? Neem dan gerust contact op met onze Ondernemersdesk: op werkdagen van 08.00 tot 18.00 uur telefonisch bereikbaar via 088 - 444 66 50. Een appje sturen via 06 - 23 457 896 of een bericht via Facebook Messenger @ENGIEenergieNL kan natuurlijk ook! 

Naar de Ondernemersdesk
Image