Image
Ondernemersdesk

De ENGIE Ondernemersdesk

Veelgestelde vragen en contact met onze adviseurs

Let op: er worden phishing e-mails uit naam van ENGIE verzonden

Hierin wordt gemeld dat je voor 11 januari 2021 een opzegboete moet betalen. Deze e-mails worden verzonden vanuit het e-mailadres engieklantenservice@hotmail.com en zijn niet afkomstig van ENGIE. Klik niet op de link, vul geen gegevens in en verwijder de e-mail.

Heb je vragen over je contract of betalingen? Kijk dan hieronder hoe je contact met ons kunt opnemen. 

Service en advies, speciaal voor ondernemers

Stel hieronder je vraag of kies het onderwerp waar je vraag over gaat. Onze virtuele assistent helpt je graag verder. Heb je geen antwoord kunnen vinden op jouw vraag? Neem dan persoonlijk contact met ons op. We zijn op werkdagen van 08.00 tot 18.00 uur bereikbaar. Bel ons op 088 - 444 66 50. Een appje sturen via 06 - 23 457 896 of een bericht via Facebook Messenger @ENGIEenergieNL kan natuurlijk ook. We helpen je graag!

Inzicht met MijnENGIE

Je energiezaken regelen, dat doen wij voor je. Zo zorgen wij dat jíj energie overhoudt voor andere dingen. Toch wil je misschien zelf ook wel eens iets wijzigen. Of je wilt meer weten over jouw contract óf je verbruik. Wij hebben daarom een persoonlijke pagina voor je gemaakt in MijnENGIE. Hier vind je alles over jouw energie en regel je zelf je energiezaken! 24 uur per dag, 7 dagen in de week. Handig toch?

Inloggen MijnENGIE
Image
Zelf je energiezaken regelen in de gratis ENGIE-app

Ontdek de ENGIE-app

Met de gratis ENGIE-app heb je altijd grip op jouw energie. In duidelijke grafieken zie je hoe het staat met jouw verbruik, de kosten en of het termijnbedrag nog wel bij je past. Je ziet ook nauwkeurig hoeveel je per jaar, maand en dag verbruikt. Zo weet je precies waar je aan toe bent. En wil je besparen op jouw verbruik en kosten? Dan adviseren wij daar graag bij!

Meer informatie